* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Negocjacje i psychomanipulacjeKC Centrum RozwojuUczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne. Termin: 2024-06-25 - 2024-06-25 Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie |
450.00225.00 zł 225.00 zł brutto (Vat 0%) -50% |
Centrum Promocji Informatyki zaprasza do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w konferencji: PRAKTYKA I DOŚWIADCZENIA Z SYSTEMÓW ERP DLA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM2009-03-11 09:59:07Małe i średnie przedsiębiorstwa aby sprostać warunkom rynkowym i posiadać możliwość rozwijania się muszą posiłkować się technologią informacyjną. Potrzebują systemów do kompleksowego zarządzania dopasowanych do ich potrzeb, systemów obejmujący zarówno procesy zachodzące wewnątrz przedsiębiorstwa jak i na styku klient-firma, czyli aplikacje wspomagające zarządzanie kapitałem, personelem, dystrybucją transportem, produkcją, relacjami z klientami oraz obiegiem dokumentów. |
|
Naturalne predyspozycje a wybór zawodu2009-02-23 11:22:09Wiele osób wybiera swoje studia i zawód pod wpływem chwilowej mody, kolegów, czy rodziców lub po prostu przez przypadek. Warto by ten wybór był świadomy i podyktowany osobistymi predyspozycjami. |
|
Matura 2009 – czas na języki obce2008-12-29 13:19:47Nowy rok to dla maturzystów maraton, w którym biorą udział słabsi i lepsi uczniowie, maraton który ruszył i zatrzyma się dopiero pod koniec maja. |
|
JUŻ JUTRO!!! SZKOŁA NEGOCJACJI – grupa training & consulting2008-11-26 15:57:42Współtwórcami programu Szkoły są menedżerowie dużych organizacji, ludzie którzy w ciągu ostatnich 5 lat prowadzili największe transakcje, osiągali rekordowe wyniki i odnosili spektakularne sukcesy w polskim biznesie. Podzielą się swoim doświadczeniem negocjacyjnym i biznesowym z uczestnikami Szkoły. Będą komentowali gry negocjacyjne opracowane na podstawie prowadzonych przez nich transakcji. |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
Szkolenia księgowość Łódź, Zachodniopomorskie Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.